Az emishop.hu segítségével nem csak a rendelés, hanem a reklamáció is rendkívül egyszerű.
Igyekszünk ügyfeleink haladéktalanul kiszolgálni, kéréseiknek eleget tenni minden
helyzetben.
Hogyan működik?
1. Ha bármilyen okból nem elégedett a termékkel, visszaküldheti azt.
2. Amint a futár eljuttatja hozzánk a visszaküldött árut, haladéktalanul visszatérítjük
ügyfeleink költégeit.
További információt kérhet e-mailben: info@emishop.hu vagy telefonon: +36 1 323 7346
A REKLAMÁCIÓ MENETE
Panaszokat írásban lehet benyújtani, e-mailben (info@emishop.hu) vagy postai úton a GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351,
Magyarország címen.
A reklamált terméket személyesen, a Magyar postával vagy futárszolgálattal lehet visszaküldeni.
A reklamált termék szállítóhoz történő visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek a vásárlót
terhelik. A reklamált termék vásárló részére történő ismételt kiszállításának költségei az eladót
terhelik. Utánvétes reklamációt nem fogadunk el. A reklamációnak tartalmaznia kell a reklamáció
tárgyát képező hibák írásbeli leírását és az áru vásárlását igazoló igazolást - számlát, jótállási
jegyet vagy szállítólevelet. A hibaszavatossági jogok (reklamáció) gyakorlásához elegendő a
felsorolt dokumentumok egyike.
A panasztételi eljárás azon a napon kezdődik, amikor a panaszról szóló értesítés és a reklamált áru
kézbesítésre kerül a vevőtől az eladóhoz.
TERMÉKCSERE ELJÁRÁS
Ha a termék nem felel meg Önnek és igény van egy másik termékre való csrélésre, 30 napon belül sértetlenül vissza kell küldeni a következő címre: GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351, Magyaroszág. A csomag tartalmához csatolni kell a visszaküldési űrlapot, amelyben kifejtheti, hogy melyik árut küldi cserére, és miért, illetve, hogy mit kér helyette. A megrendelés vagy a számla száma is legyen feltüntetve a kísérőlevélen. Amennyiben az árut alacsonyabb értékű termékekre kívánja cserélni, a kísérőlevélhez szükséges az IBAN formátumú számlaszám feltüntetése, ahová az árbeli különbözetet küldjük. Ha az eredeti termék áránál magasabb értékű termék cseréjét kéri, az új árut a különbözet erejéig utánvéttel küldjük ki Önnek. A visszavételhez szükséges, hogy az igényelt áru tiszta, hiánytalan legyen és megfeleljen a higiéniai előírásoknak vagy az általános higiéniai elveknek. A vevő az áru felhasználása során az általánosan ismert szabályokon túl köteles betartani a jótállási jegyben vagy a használati utasításban az áru használatára vonatkozóan meghatározott feltételeket is.
REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS
Ha szeretné visszaküldeni a terméket, 30 napon belül sértetlenül visszaküldheti. Küldje el nekünk a következő címre: GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351, Magyarország. Az árut gondosan be kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Helyezze be a kiszállított csomagban található visszaküldési lapot a csomagba. Ha a csomag valamilyen oknál fogva nem tartalmazza az áru visszaküldésére szolgáló nyomtatványt, azt az info@emishop.hu email címen kérheti, vagy csak írjon egy kísérőlevelet, amelyben szerepel, hogy melyik árut küldi vissza, a rendelési szám, az áru visszaküldésének indoka és számlaszám IBAN formában. A visszavételhez szükséges, hogy az igényelt áru tiszta, hiánytalan legyen és megfeleljen a higiéniai előírásoknak vagy az általános higiéniai elveknek. A vevő az áru felhasználása során köteles az általánosan ismert szabályokon túl betartani a jótállási jegyben, illetve az áru használati és gondozási utasításában leírt feltételeket amelyek az áru használatára vonatkoznak. Vásárlóink elégedettsége érdekében az ügyintézést haladéktalanul elvégezzük.