Az Ön elégedettsége számunkra rendkívül fontos. Ha a megrendelt termék nem felel meg az elvárásainak, vagy bármilyen okból nem elégedett vele, egyszerűen visszaküldheti vagy kicserélheti azt a kézhezvételtől számított 30 napon belül.

Bármilyen kérdés esetén keressen minket a következő elérhetőségeken: info@emishop.hu, +36 1 323 7346

Áru visszaküldésének lehetősége

Visszaküldés 14 napon belül indoklás nélkül

A törvény értelmében Önnek joga van a szerződéstől 14 napon belül elállni, indoklás nélkül. Ez idő alatt visszaküldheti a terméket, és mi visszatérítjük Önnek a vásárlás összegét.

Áru visszaküldése 30 napon belül

Megértjük, hogy néha a termék nem felel meg az elvárásoknak. Ezért nálunk lehetősége van 30 napon belül visszaküldeni vagy kicserélni a terméket, amennyiben:

  • a termék sértetlen és nem használt,

  • eredeti csomagolásban van, minden tartozékával együtt.

Termékgarancia – 2 év
Minden termékünkre 24 hónapos jótállást biztosítunk. Hiba vagy sérülés esetén a terméket megjavítjuk, kicseréljük vagy visszatérítjük az árát, az érvényes reklamációs feltételek szerint.

Feltételek:

  • a termék legyen tiszta, sértetlen, teljes és higiéniai szempontból megfelelő állapotban,

  • mellékelni kell a kitöltött visszáru-űrlapot, amely tartalmazza a rendelési számot, a probléma leírását és a kívánt megoldás módját (pl. pénzvisszatérítés).

Fontos:
Ha vissza szeretné küldeni a terméket, kérjük, előzetesen lépjen velünk kapcsolatba e-mailben vagy telefonon. A visszaküldést Ön saját költségén intézi, a csomagot az alábbi címre kell elküldeni: [semmit ide nevünk, cím]

Reklamáció esetén kérjük, töltse ki az áruvisszaküldési űrlapot, és adja meg benne a hiba vagy visszaküldés okának részletes leírását. A reklamációs eljárás a panasz és a reklamált áru beérkezésének napján indul. Ettől a naptól számítva legfeljebb 30 nap áll rendelkezésünkre az ügyintézésre.

A pénzügyi jóváírás az áru kézhezvételét és ellenőrzését követően történik, legkésőbb 30 napon belül. Ha a vásárló a teljes rendelést visszaküldi, a termék árán felül a visszaküldési költséget is megtérítjük. Ha csak a rendelés egy részét küldi vissza, a visszatérítés csak a visszaküldött termékre vonatkozik, a szállítási költség a vásárlót terheli. Jogosulatlan reklamáció esetén a visszaküldés költségeit a vásárló állja.

Eladó felelőssége

Az eladó felel azért, hogy a termék az átvételkor rendelkezzen az általánosan elvárt minőséggel, a gyártó vagy az eladó által megadott teljesítménnyel, és hogy alkalmas legyen a rendeltetésszerű használatra. A terméknek megfelelő mennyiségben és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kell rendelkezésre állnia. Az eladó felel minden olyan hibáért, amely a jótállási idő alatt jelentkezik.

A jótállás nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a vásárló maga okozta a hibát – például nem megfelelő használattal, sérüléssel –, vagy ha a hibára előre felhívtuk a figyelmet, és emiatt árengedményt biztosítottunk.

A jótállás nem vonatkozik az átvételkor látható hibákra, amelyeket a vásárló kellő gondossággal felismerhetett volna, de nem jelezte azokat időben. Nem vonatkozik továbbá az áru jellegéből fakadó hibákra, valamint a normál elhasználódásból, helytelen vagy túlzott használatból eredő hibákra. Az eladó nem vállal felelősséget olyan hibákért, amelyek jogosulatlan beavatkozás vagy szakszerűtlen kezelés miatt keletkeztek, valamint ajándékba adott áruk esetében.

Reklamáció ügyintézésének határideje

Az eladó köteles a reklamáció beérkezését követően haladéktalanul meghatározni az ügyintézés módját – egyszerű esetekben legfeljebb három munkanapon belül, bonyolultabb esetekben, amelyek szakértői vizsgálatot igényelnek, legfeljebb harminc napon belül. Az ügyintézést indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a törvényben előírt 30 napon belül le kell zárni. Ha a reklamált termék később érkezik be, mint a panasz bejelentésének időpontja, a határidő az áru tényleges átvételétől indul.

Fogyasztói jogok

Ha a fogyasztó a jótállási idő alatt hibát észlel a terméken, joga van annak ingyenes, megfelelő és időben történő kijavítására. Az eladó azonban dönthet úgy, hogy a hibás terméket cseréli ki.

Ha a hiba nem javítható, és akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a fogyasztónak joga van a termék cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra és a vételár visszatérítésére. Amennyiben a hiba ismételten előfordul vagy több hiba együttesen akadályozza a használatot, a fogyasztót ugyanezek a jogok illetik meg.

Ha a javítás nem történik meg 30 napon belül, a fogyasztónak joga van a termék cseréjére vagy az elállásra.

Ha a hiba nem akadályozza a használatot, de nem javítható, a fogyasztónak joga van árengedményre.

VISSZAKULDESI URLAP