Az emishop.hu segítségével nem csak a rendelés, hanem a reklamáció is rendkívül egyszerű.

Igyekszünk ügyfeleink haladéktalanul kiszolgálni, kéréseiknek eleget tenni minden

helyzetben.

 

Hogyan működik?

1. Ha bármilyen okból nem elégedett a termékkel, visszaküldheti azt.

2. Amint a futár eljuttatja hozzánk a visszaküldött árut, haladéktalanul visszatérítjük

ügyfeleink költégeit.

 

További információt kérhet e-mailben: info@emishop.hu vagy telefonon: +36 1 323 7346

 

A REKLAMÁCIÓ MENETE

Panaszokat írásban lehet benyújtani, e-mailben (info@emishop.hu) vagy postai úton a GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351, 
Magyarország címen.

A reklamált terméket személyesen, a Magyar postával vagy futárszolgálattal lehet visszaküldeni.
A reklamált termék szállítóhoz történő visszaküldésével kapcsolatos szállítási
költségek a vásárlót
terhelik. A reklamált termék vásárló részére történő ismételt
kiszállításának költségei az eladót
terhelik. Utánvétes reklamációt nem fogadunk el. A
reklamációnak tartalmaznia kell a reklamáció
tárgyát képező hibák írásbeli leírását és az áru
vásárlását igazoló igazolást - számlát, jótállási
jegyet vagy szállítólevelet. A hibaszavatossági
jogok (reklamáció) gyakorlásához elegendő a
felsorolt ​​dokumentumok egyike.


A panasztételi eljárás azon a napon kezdődik, amikor
a panaszról szóló értesítés és a reklamált áru
kézbesítésre kerül a vevőtől az eladóhoz.

TERMÉKCSERE ELJÁRÁS

Ha a termék nem felel meg Önnek és igény van egy másik termékre való csrélésre, 30 napon belül sértetlenül vissza kell küldeni a következő címre:  GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351, Magyaroszág. A csomag tartalmához csatolni kell a visszaküldési űrlapot, amelyben kifejtheti, hogy melyik árut küldi cserére, és miért, illetve, hogy mit kér helyette. A megrendelés vagy a számla száma is legyen feltüntetve a kísérőlevélen. Amennyiben az árut alacsonyabb értékű termékekre kívánja cserélni, a kísérőlevélhez szükséges az IBAN formátumú számlaszám feltüntetése, ahová az árbeli különbözetet küldjük. Ha az eredeti termék áránál magasabb értékű termék cseréjét kéri, az új árut a különbözet ​​erejéig utánvéttel küldjük ki Önnek. A visszavételhez szükséges, hogy az igényelt áru tiszta, hiánytalan legyen és megfeleljen a higiéniai előírásoknak vagy az általános higiéniai elveknek. A vevő az áru felhasználása során az általánosan ismert szabályokon túl köteles betartani a jótállási jegyben vagy a használati utasításban az áru használatára vonatkozóan meghatározott feltételeket is.

 

REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS

Ha szeretné visszaküldeni a terméket, 30 napon belül sértetlenül visszaküldheti. Küldje el nekünk a következő címre:  GLS Európa u. 2, Alsónémedi 2351, Magyarország. Az árut gondosan be kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Helyezze be a kiszállított csomagban található visszaküldési lapot a csomagba. Ha a csomag valamilyen oknál fogva nem tartalmazza az áru visszaküldésére szolgáló nyomtatványt, azt az info@emishop.hu email címen kérheti, vagy csak írjon egy kísérőlevelet, amelyben szerepel, hogy melyik árut küldi vissza, a rendelési szám, az áru visszaküldésének indoka és számlaszám IBAN formában. A visszavételhez szükséges, hogy az igényelt áru tiszta, hiánytalan legyen és megfeleljen a higiéniai előírásoknak vagy az általános higiéniai elveknek. A vevő az áru felhasználása során köteles az általánosan ismert szabályokon túl betartani a jótállási jegyben, illetve az áru használati és gondozási utasításában leírt feltételeket amelyek az áru használatára vonatkoznak. Vásárlóink elégedettsége érdekében az ügyintézést haladéktalanul elvégezzük.