Weboldalunkon különböző forrásokból felhasználói véleményeket találsz a termékekről, az online áruházunkban történő ellenőrzött vásárlásokról is. Célunk, hogy hiteles értékeléseket és egy átlátható rendszert nyújtsunk vásárlóinknak a termékek eredetéről, és az értékelési folyamatról. Nincs befolyásunk a termékeinkről a Google-on és a közösségi médiában megjelent véleményekre, és nem tudjuk ellenőrizni azok hitelességét vagy a visszajelzés szándékát.

Ellenőrzött vásárlás

Az „Ellenőrzött vásárlás” jelvényt csak a garantáltan a webáruházunkban regisztrált felhasználói fiókon keresztül megvásárolt termékre vonatkozó vélemények kapják meg.

Ellenőrizetlen vásárlás

Az „Ellenőrizetlen vásárlás” azt jelenti, hogy nem tudjuk garantálni a vélemény hitelességét, mivel az írója vagy nem jelentkezett be a fiókjába, vagy bejelentkezett, de nem vásárolta meg az adott terméket a webáruházunkon keresztül.

Termékértékelési követelmények

Értékelés

Globális termékértékelés

Ez a szám a termék összes ellenőrzött és nem ellenőrzött véleményforrásból érkező átlagos minőségi értékelését jelöli.

Az ellenőrzött vásárlások általános értékelése

Ez a szám a termék minőségének átlagos értékelését jelöli, amelyet az összes ellenőrzött értékelésből kaptunk, azaz azoktól a vásárlóktól, akik az adott terméket a felhasználói fiókjukon keresztül vásárolták meg a webáruházunkban.

Más országokban adott vélemények

Ezek a vélemények olyan ügyfelektől származnak, akik a külföldi EMI weboldalakon, például emi.sk, emi.cz, emishop.hu, emishop.com.ua, emi.si, emishop.hr. értékelték termékeinket. Ezeket a Google Translate segítségével automatikusan lefordítjuk idegen nyelvről angol nyelvre. Mindig van lehetőséged arra, hogy az "eredeti" értékeléseket az adott nyelven is megtekintsd. A más országokból származó vélemények is igazolt és nem igazolt vásárlói visszajelzéseken alapulnak.

Vélemények jóváhagyása

Minden egyes vélemény automatikus felülvizsgálati és jóváhagyási folyamaton megy keresztül. Szolgáltatáskimaradás esetén a felülvizsgálat „jóváhagyásra vár” státuszba kerül, és a rendszer a lehető leghamarabb értékeli.

Ha nem posztolták a véleményed, előfordulhat, hogy sértette a felhasználói véleményezési irányelveket. Ilyenkor lehetőség van átírni a véleményt a szabályoknak megfelelően.

Ha úgy érzed, hogy a véleményed méltánytalanul utasították el, az ügyfélszolgálatunknál további segítséget kaphatsz.

A véleményt nem hagyjuk jóvá és nem teszik közzé, ha:

  • Külső linket, adathalászatot vagy rosszindulatú oldalra mutató linket tartalmaz,
  • Közvetítők címkéjét vagy partner kódot tartalmazó URL-cím van benne,
  • Félrevezető vagy egyébként helytelen információkat (a termék árára, összetevőire vagy elérhetőségére vonatkozóan, amelyek idővel változhatnak), tényszerűen helytelen információkat tartalmaz, vagy olyan információkat, amelyek fő célja egy másik cég, weboldal vagy különleges ajánlat népszerűsítése,
  • Kérdést vagy irreleváns, a termékhez nem kapcsolódó információkat tartalmaz,
  • Gyűlöletet, káromkodást, zaklatást, fenyegetést, személy elleni támadást, rágalmazást vagy uszító tartalmakat, erőszakot, csalást, illegális és veszélyes tevékenységeket tartalmaz.

A vélemények tartalmazhatnak olyan információkat, amelyek alapján ajánljuk vagy nem ajánljuk a terméket, nem tartalmazhatnak konkrét információkat a termék anyagairól vagy megjelenéséről.

Hogyan írjunk építő jellegű véleményt?

Az termék(ek)ről írt vélemény segít más vásárlóknak és nekünk is. Neked köszönhetően folyamatosan fejleszteni tudjuk termékeinket, ezért fontos, hogy az értékelés építő jellegű legyen, azaz a termékkel kapcsolatos valós tapasztalaton alapuljon.

Akár pozitív, akár negatív a véleményed, kíváncsiak vagyunk rá. Kérünk, tartsd be a „Vélemények jóváhagyása” című részben található felhasználói véleményeinek közzétételére vonatkozó szabályokat és irányelveket.

Köszönjük, hogy aktívan részt veszel a EMI termékek és szolgáltatások értékelésében. Akár pozitív, akár negatív értékelést adsz, segít másoknak tudatosabb döntést hozni.