TERMÉKVÁLASZTÁS

1. Milyen minőségű az alapanyag (maga az szövet, a pamut)?

A termék minőségét és anyagát mindig feltüntetjük a termékleírásban.

2. Elérhető lesz még a készleten nem lévő termék, ha igen, mikor?

Az EMI-nél igyekszünk alkalmazkodni a trendekhez és a piac igényeihez, ezért lehetséges, hogy egyes ágyneműk, ágytakarók és egyéb termékek már nem lesznek kaphatók a kínálatunkban. Előforduhat azonban, hogy csak pillanatnyi anyaghiányról van szó, ezért ideális, ha figyelemmel kíséri a www.emi.hu weboldalunkat

3. Milyen összetételűek az egyes termékek?

Az adott termék összetételét és anyagát mindig feltüntetjük a termékleírásban.

4. Milyen vastagok (g/m2) az adott szövetek?

A termékek vastagságát, súlyát az egyes termékek leírása tartalmazza.

5. Hogyan rendelhetek ágyneműt nem szabványos méretben?

A nem szabványos méretű áruk megrendelésekor a kínálatunkban található hasonló méretű terméket kell betenni a kosárba. Ezután a kosárban a megjegyzés rovatban kell megadni a kívánt pontos méretet. Az árat az általad megadott méretnek megfelelően határozzuk meg, és a megrendelésben módosítjuk. Az ár nagyjából megegyezik a hasonló méretű termék árával. Ha nem áll módunkban legyártani az általad megadott méretet, erről tájékoztatunk és egyeztetünk a további teendőkről.

REGISZTRÁCIÓ ÉS RENDELÉSI FOLYAMAT

1. Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

Lehetőséged van a rendelés nyomon követésére, a rendelések nyilvántartására, ahol mindig megtalálod a megrendeléseket, a jövőben sem kell az adatok kitöltésével foglalkoznod. Jelenleg egy hűségprogramon is dolgozunk, amely számos előnnyel jár majd a regisztrált vásárlóink számára.

2. Hogyan kaphatok kedvezmény kupont?

Jelenleg is dolgozunk egy hűségprogramon, amely több kedvezmény kuponokat kínál majd ügyfeleinknek. Pillanatnyilag rendszeresen kínálunk termékeket egyedi kedvezménnyel vagy ajándékkal.

3. Ha regisztrált ügyfél vagyok, jogosult vagyok-e hűséges ügyfélként rendszeres kedvezményre?

Jelenleg egy hűségprogramon dolgozunk. Amint elkészül, hűség- és vásárlói kedvezmények széles skáláját kínáljuk majd.

4. Megrendelhetem az árut telefonon?

Ügyfélszolgálatunk mindig szívesen segít a megrendeléssel kapcsolatban.

SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

1. Mikor kapom meg a csomagomat?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelésed a lehető legrövidebb időn belül, ideális esetben 24 órán belül feladjuk. Adódhatnak azonban olyan helyzetek, amelyeket még mi sem tudunk befolyásolni, mint például az anyaghiba, a futárcég leterheltsége, műszaki hiba vagy a személyzet távolléte. Ebben az esetben a szállítási idő meghosszabbodhat, amiért előre is elnézést kérünk. Amint a csomagot feladtuk, szerződött szállítóink a megrendelést 1-2 munkanapon belüli kézbesítik, 100%-os garanciát viszont nem vállalnak.

2. Mennyi a szállítási költség?

A standard szállítási költség 15 000 forintig 1000 ft. A 15 000 ft feletti rendelések esetén (beleértve) a szállítás ingyenes.

3. Hétvégén is van kiszállítás?

Egyenlőre a hétvégi kézbesítés nem elérhető. A jövőben azonban tervezzük a boxokban történő csomagátvétel lehetőségét, ahol a csomagok bármikor átvehetőek

4. Magyarországon kívül más országokba is szállítanak?

A www.emishop.hu oldalon leadott megrendeléseket csak Magyarország területén belül szállítjuk ki.

Ha más európai országba szeretnél rendelni, akkor a következő oldalakon hozhatsz létre megrendelést:

Szlovákia - www.emi.sk

Csehország - www.emi.cz

Ukrajna - www.emishop.ua

Amennyiben az EU-n belül más országba szeretnéd elküldeni megrendelésed, a kiszállítás megoldható, de jelentős többletköltséggel.

5. Hol tudom nyomon követni a küldeményemet?

Miután a feladjuk, küldünk egy tájékoztató e-mailt, mi tartalmazza a küldeményszámot. Ezt követően közvetlenül a kiválasztott fuvarozó weboldalán követheted nyomon a küldemény állapotát.

6. Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

  • Utánvét - fizetés kézbesítéskor, készpénzzel vagy bankkártyával fizethetsz a futárnak a küldemény átvételekor.
  • Online bankkártyás fizetés - A megrendelésed olyan bankkártyával fizetheted ki, amelyen engedélyezve van az online fizetés. Ez egy kényelmes és biztonságos módja a készpénzmentes fizetésnek. Jelenleg a VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard kártyákat fogadjuk el.
  • Banki átutalás – Csakis cégek esetében lehetséges a banki átutalás. A megrendelést az adatok pontos megadásával (EÚ-s adószámra kérjük fokozottan figyelj!) leadhatod a webáruházunkban, majd a visszaigazoló emailre válaszolva kérheted a banki átutalást. Az árut a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után indítjuk.
  • EMI ajándékutalvány – Az ajándékutalvány az EMI webáruházban történő vásárláskor a teljes termékkínálatra beváltható. Írd be az ajándékutalvány kódját a kosárban található "Utalvány felhasználása" mezőbe. Az ajándékutalvány összege ezután levonásra kerül a rendelés árából. Rendelésenként csak egy utalvány használható.

REKLAMÁCIÓ ÉS ÁRUVISSZAKÜLDÉS

1. A futár sérült csomagot hozott nekem. A csomagot köteles vagyok átvenni?

Amennyiben a futár sérült csomagot szállít, javasoljuk, hogy ne vegye át, és írjanak a futárral jegyzőkönyvet. Ezután vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a info@emishop.hu email címen. Minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát.

2. A rendelésemben sérült áru van. Hogyan járjak el?

Ha sérült árut kapott, kérjük, hogy fotózza le, és az info@emishop.hu címre küldje el a fotókat rövid leírással együtt. Ügyfélszolgálatunk ezután rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot. Minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát.

3. A rendelésemből hiányzik a megrendelt és kifizetett áru. Hogyan kell eljárnom?

Amennyiben a csomagból hiányzik a megrendelt termék, kérjük, hogy ezt jelezze az info@emishop.hu címen. A lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és késlekedés nélkül eljuttatjuk Önnek a hiányzó árut. Minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát

4. Lehetőség van a megvásárolt áruk cseréjére?

Igen, van lehetőség árucserére. Kérjük, hogy a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal és a számla másolatával együtt küldje el az GLS, Európa u. 2, 2351 Alsónémedi címre. Az űrlapon kérjük, adja meg, hogy milyen árut kér cserébe. Ha a csereáru értéke magasabb, mint a visszaküldött árué, a különbözetet kézbesítéskor fogja kifizetni. Ha az áru értéke alacsonyabb, a különbözetet az űrlapon megadott bankszámlára térítjük vissza.

5. Lehetség van a megvásárolt áruk visszaküldésére – elállni a szerződéstől?

Igen, az átvételtől számított 14 napon belül van lehetőség a termék visszaküldésére. Kérjük, hogy a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal és a számla másolatával együtt küldje el az GLS, Európa u. 2, 2351 Alsónémedi címre. A vételárat az űrlapon megadott bankszámlára térítjük vissza.

6. A megrendelt árut még nem szállították ki nekem. Hogyan járjak el?

Ha nem kapta meg a megrendelését vagy annak egy részét, kérjük, hogy ezt jelezze az info@emishop.hu címen. A lehető legrövidebb időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és késlekedés nélkül eljuttatjuk Önnek a hiányzó árut. Minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát

7. Hol találom a reklamációs/visszaküldési űrlapot?

A reklamációs/visszaküldési űrlap egyben az árucserére vonatkozó dokumentum is. Ez része a visszaigazoló e-mailnek, amelyet a megrendelés létrehozása után a számlával és a visszaküldési szabályzattal együtt elküldtünk a megadott email címre. Ha nem találja a visszaigazoló e-mailt , próbálja meg ellenőrizni a Spam vagy a Hirdetések mappában. Az űrlap letölthető ITT is.